Jeg har svedt siden barn, og har prøvet en masse cremer.
Jeg får når jeg sveder på hænder og fødder udslæt (eksem) og bruger forskellige Cremer for at komme af med eksemen. Eksemen får jeg fordi jeg sveder så meget at mine hænder og fødder ikke kan ånde, og der derfor opstår infektion. Har haft mange forskellige former for knopper osv og har snart prøvet alverdens cremer.
Min læge sende mig til en hudlæge, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre ved sveden. Hudlægen forslog Iontoforese som jeg fik igennem lidt over en måned. På det tidspunkt svedte jeg kun på hænder og fødder. Det virkede også, og jeg svedte ikke der mere, men desværre begyndte jeg at svede under mine arme lige så slemt som da jeg svedte på hænder og fødder. (Slemt hos mig er når der raner sveddråber ned af hænderne og fødderne.)
Derfor stoppede jeg den behandling, da det kun blev værre og værre.
Derefter begyndte jeg at svede på hænder og fødder igen lige så slemt som før. Så desværre sveder jeg 3 steder nu. Jeg synes ikke at Iontoforesen hjalp da jeg bare begyndte at svede et andet sted.
Min hudlæge ville ikke tilbyde noget andet hjælp.
Senere hen fandt jeg ud af ved hjælp af apoteket at en pH neutral antiperspirant og deodorant, spray virker rigtigt godt på mig, jeg bruger den under mine arme hverdag, og sveder ikke. Jeg synes den er rigtig god, og når jeg ikke har udslæt på hænder og fødder bruger jeg den også der, og den virker. Da jeg startede med at bruge den var jeg ikke særlig overbevist, da jeg har prøvet så mange forskellige produkter som ikke hjalp. Men den her virker. Har brugt den nu i et år. Se den her: http://www.medicteam.dk/default2.asp?idprod=95&id2=deo
Jeg er rigtig glad for den, og kan have t-shirt på igen uden at svede igennem!.
- Cindie