Fodsved + Botox?

Hvordan sved har påvirket netop dit liv .....

Fodsved + Botox?

Indlægaf laks skrevet tirs maj 12, 2009 9:30 am

Hej

Jeg har læst mig til, at man kan bruge botox mod håndsved, men kan man også mod fodsved?
Jeg talte med Nygaart, som forklarede mig, at de ikke kunne udføre behandling mod fodsved, fordi de ikke ved hvor bedøvelsen skal lægges. Men er der nogle, som har fået foretaget den type behandling? Og hvem kan man evt. kontakte?

Hilsen Laks
laks

Re: Fodsved + Botox?

Indlægaf TBDK skrevet tors jul 08, 2010 9:35 pm

Jeg må desværre skuffe og sige at dermatologisk afdeling på Gentofte hospital var meget klare i mælet omkring lige netop Botox i forhold til fodsved-problemer da jeg var inde hos dem for 2-3 år siden: Botox virker ikke på fodsved.
Det kan selvfølgeligt være at "ny revolutionerende teknologi" har gjort det muligt i den mellemliggende periode eller at Gentofte ikke anede hvad de talte om, men begge dele virker på mig ret urealistiske. :(
TBDK

Re: Fodsved + Botox?

Indlægaf laks skrevet tirs dec 13, 2011 9:32 am

Haha... det er længe siden jeg har været herinde og tjekke, hvad jeg skrev, hvilket der er en meget positiv grund til.

Man kan blive behandlet og det virker!!!! Har nu været behandlet med botox på fødder to gange - dog hos en privatklinik: Svedklinikken!
Desuden har Svedklinikken givet mig nogle piller som også nedsætter svedproduktionen, hvilket også virker. De skal dog importeres fra Sverige og er ret dyre -2 måneders piller for 2000,00 kr, men er netop igang med at søge om tilskud.
laks

Tilbage til Sved erfaringer