Utroligt..

Hvordan sved har påvirket netop dit liv .....

Utroligt..

Indlægaf Blomst_87 skrevet søn okt 21, 2007 4:07 pm

Utroligt,som alle andre må jeg indrømme, at jeg er noget forbavset over at finde et forum, ligefremst om dette KÆMPE problem,vi lider under. Det rigtig godt at se, at jeg ikke er den eneste,hvilket jeg var overbevist om. Jeg er 20 år gammel,har lidt siden puperteten, sveder helt forfærdeligt under armene, hænder. Jeg har nu været til lægen anden gang med dette problem,valgte at tage den op på ny. Da det her perspirix ikke hjalp mig mere. Nu har jeg fået diagnosen Hyperhidroses, det en lettelse for mig, en lidt mærkelig fornemmelse. Jeg vil nu gå hele vejen for at få en ny forbedret livskvalitet. Sidder med en henvisning til en special læge,som jeg håber vil kunne hjælpe mig..
Ønsker for alle at i finder vej til den rette behandling. Dejligt at se folk er så åbne omkring dette.
Mvh. ny bruger
Blomst_87

Indlægaf Schaltz skrevet tors jan 17, 2008 9:48 am

Skide godt!! Lyder jo præcis som mig.

Jeg vil gerne opfordre alle der har diagnosen hyperhidrose til at lægge jeres liv om. Kostændringer og motion har betydet at mit svedproblem er blevet betydeligt mindre, da mit centralnervesystem igen er i balance! Jeg er super lykkelig!
Schaltz

Geografisk sted: Aalborg

Re: Utroligt..

Indlægaf Blomst_87 skrevet ons jun 04, 2008 5:57 pm

Hej igen alle sammen.
Forleden da jeg kiggede på siden,så jeg denne nye behandling med sved kirtel sugning og jeg er helt med på den,ringer i morgen. Jeg er nu så desperat at jeg næsten ikke har ord for det. NU skal der ske noget. Det var lige præcis sådan en operation hvor jeg ikke tøver,hvor imod den helt store operation hvor man skærer,var jeg noget imod,så nu er chancen der!
Jeg glæder mig meget og håber at det har den ønskede effekt. Alle de kampe med perspirix og piller,der pludselig ikke virker mere..det gider jeg ikke mere, jeg vil selvfølgelig melde tilbage til jer, hvordan det er gået og hvordan det bliver på længere sigt.

//
Blomst
Blomst_87

Re: Utroligt..

Indlægaf Blomst_87 skrevet søn mar 01, 2009 10:54 am

Blomst_87 skrev:Hej igen alle sammen.
Forleden da jeg kiggede på siden,så jeg denne nye behandling med sved kirtel sugning og jeg er helt med på den,ringer i morgen. Jeg er nu så desperat at jeg næsten ikke har ord for det. NU skal der ske noget. Det var lige præcis sådan en operation hvor jeg ikke tøver,hvor imod den helt store operation hvor man skærer,var jeg noget imod,så nu er chancen der!
Jeg glæder mig meget og håber at det har den ønskede effekt. Alle de kampe med perspirix og piller,der pludselig ikke virker mere..det gider jeg ikke mere, jeg vil selvfølgelig melde tilbage til jer, hvordan det er gået og hvordan det bliver på længere sigt.

//
Blomst

Kære medlemmer,jeg har glemt alt om at svare jer tilbage,hvilket jeg undskylder :)

Jeg sveder slet ikke mere,jeg går i tøj jeg har lyst til og har aldrig lugtet dårligt. Det er en frihed som er det hele værd,jeg kan varmt anbefalde det,det er ny forbedret livskvalitet!! Jeg er lykkelig for at det kunne lad sig gøre. Samtidig valgte jeg den "mildeste" operation,hvor man suger og ikke skærer,dermed var jeg bange for at jeg stadig ville svede for meget,men det ikke tilfældet.
Vigigt! hvis du ønsker det her indgreb skal du give dig selv fri mindst en uge og ligge med armene ud til siderne. Det gjorde jeg ikke og det resulteret i nogle grimme sår (brandsår) Som så heldigvis er lukket nu.
I må endelig sige til hvis du vil ha mere afvide og adr. på stedet.

Mvh Ida
Blomst_87

Tilbage til Sved erfaringer