aluminiumklorid, bieffekter?

Spørgsmål og gode råd - fra bruger til bruger

aluminiumklorid, bieffekter?

Indlægaf erik1912 skrevet søn jun 05, 2011 10:19 am

Hej sveddk

Jeg lider af samme problem som alle andre her på siden, så jeg prøvede aluminiumklorid, og det sved som helvede under armene, men jeg holdte ud og beholdte det på til næste morgen. Først var det himlen for mig, men så efter en 3-4 ganges brug inden for en måned, så begyndte jeg at svede som en sindssyg på røven, og det har jeg aldrig gjort før, kan ikke sidde ned kan ingenting. Bare jeg går sveder jeg imellem ballerne? Er det en normal bivirkning af aluminiumklorid? For jeg vil fandme hellere svede under armene end imellem ballerne, mit spørgsmål er, hvordan får jeg min armsved tilbage? Bruger ikke aluminiumklorid mere, stoppede for 3 uger siden, det noget LORT. Det ødelægger alt..
Jeg vil bare have min gamle sved tilbage, så jeg kan sidde ned igen.
erik1912

Re: aluminiumklorid, bieffekter?

Indlægaf PigenXX skrevet tors jul 21, 2011 9:10 am

Hej,

Jeg har også selv brugt og bruger stadig en gang imellem aluminiumklorid under mine arme, og jeg kender godt til at sveden så forsvinder, men den dukker så bare op et andet sted. Ved mig er det bare på maven, ikke så slemt, men stadig træls her om sommeren.

Jeg tror grunden til du nu sveder på røven er, at når vi fjerner sveden det ene sted, så dukker den bare op et nyt sted.

En hjælp er også at "lære" at acceptere det, jeg sveder nemlig også på mine hænder, men nu fordi jeg har fået det fortalt til min familie så går det mig ikke så meget på, fordi det ikke længere er en hemmelighed. Nu er det rart at de forstår jeg ikke vil holde dem i hånden når vi går om juletræet ovs.. På den måde, så føler jeg faktisk at jeg sveder mindre på mine hænder, og det gør jeg faktisk også, men når jeg så bliver nervøs igen så kommer sveden også igen, desværre, men det har jeg nu snart lært at håndtere. Når jeg så går rundt og hilser på folk jeg kender/har mødt før så har jeg bare "varme" hænder i stedet for svedige hænder.

Og det med at få dit gamle sved igen, det tror jeg desværre ikke, kan lade sig gøre.
PigenXX

Geografisk sted: Brejning

Re: aluminiumklorid, bieffekter?

Indlægaf erik1912 skrevet fre jul 22, 2011 6:58 pm

Hvorfor skulle jeg ikke kunne få det tilbage igen med tiden? Jeg har jo kun brugt aluminiumklorid 3 gange? over en måned? Og folk herinde skriver at deres sved vender tilbage efter en måneds tid? Så burde min vel også vende tilbage? :)
erik1912

Tilbage til Sved - spørgsmål