Jamen jeg vil opereres!

Spørgsmål og gode råd - fra bruger til bruger

Jamen jeg vil opereres!

Indlægaf svend_sved skrevet lør apr 10, 2010 8:55 pm

Hej alle mine våde kammerater! :)

Jeg har nu gået rundt i 10 år med det her hyperhidrosis problem (meget under armene, en smule på hænder og fødder). Jeg har nu besluttet mig for at få gjort noget ved det (under armene) da det virkelig har ødelagt mit social liv her de sidste 4 år da det er blevet meget slemt :(
Jeg har været en tur hos min læge og fortalt om problemet, han har så henvist mig til bispebjerg hospital hvor jeg har været ude til en samtale/undersøgelse.
Da jeg var til samtale blev jeg fortalt at for at få lov til at blive opereret SKULLE jeg igennem mindst 1 botox behandling ! Jeg tager så tilbage til min læge og beder ham henstille mig til en operation uden først at skulle få botox hvilket han siger ikke er muligt hvis jeg vil behandles i det offentlige system. Jeg har læst en del om de forskellige behandlingsformer og er blevet enig med mig selv om at botox ihvertfald ikke er noget for mig da jeg søger en mere permanent løsning - her og nu.

Mit spørgsmål lyder så: Kan det virkelig passe at for at få en operation igennem det offentlige så skal jeg igennem mindst 1 botox behandling?

Kender i ellers et godt sted at blive opereret ? gerne på sjælland..

Hilsen Sved
svend_sved

Tilbage til Sved - spørgsmål