sved i håret

Lidt om at bruge dette forum

sved i håret

Indlægaf vivi skrevet tirs okt 28, 2008 11:39 am

Jeg er en kvinde på 66 år, der har uprovokeret sved i håret.
Jeg har altid--så langt jeg kan huske tilbage--- haft det varmt, således at jeg altid skulle klæde mig let.
Da jeg var ca. 20 år blev jeg undersøgt for om jeg var i tidlig overgangsalder. Det var jeg ikke.
De problemer jeg havde var hedestigninger, almindelig svedtendens--sådan "phu hvor er her varmt".
I ca. 2002 begyndte jeg at svede i håret. Mit hår er så vådt, så det ser ud som om jeg lige har været i bad uden at have tørret mit hår.Sveden kommer uden en speciel grund.Hvis jeg sidder/ligger helt stille sker der ikke noget, men når jeg skal foretage mig noget---ikke nødvendigvis anstrengende---f.eks. som at skrive et postkort------bliver mit hår helt vådt, og jeg drypper på kort m.m. og min bluse bliver helt våd foroven.

Det er et handicap at svede+ "dryppe". F.eks. når jeg laver husligt arbejde, give folk et knus eller prøve tøj. Brillerne bliver også våde, så jeg ikke kan se noget.
Jeg har været til en hudlæge, der ikke kunne hjælpe mig, ligesom jeg har prøvet akkupunktur uden held.Jeg har fået noget medicin hos min læge. Den første slags kan jeg ikke huske hvad hed, men jeg sov nærmest hele tiden.Jeg har også fået Ecroril (måske ikke stavet rigtigt), så almindelig sved forsvandt og jeg blev tør i munden, men sveden i håret forsvandt ikke.
Når jeg er ude og ser andre mennesker, ser jeg ALDRIG nogen, der sveder i håret. Er jeg den eneste i verden med dette problem??????????
Er der nogen der har en orakel kur??????????????????????+++++
hilsen en svedende vivi
vivi

Tilbage til Retningslinjer